A kulcsszókutatás a weboldal készítés és a későbbi keresőoptimalizálás folyamatának egy fontos, azonban sokak által méltatlanul alulértékelt részfeladata. Ön tudja mire keres a célközönsége? Milyen kifejezések szerepeljenek a weboldal tartalmában? Mi eredményesebb, egy általános vagy egy összetett keresőkifejezés?
A fenti kérdésekre a kulcsszókutatás mind választ ad! De először pontosítsuk, mi is az a kulcsszó. Kulcsszó, másnéven kereső kifejezés alatt azt az egy vagy több szóból álló kifejezést értjük, melyet a weboldal célközönségének tagjai beírnak a Google-be vagy más keresőmotorokba, amikor az általuk keresett termékeket, szolgáltatásokat szeretnék megvásárolni, igénybe venni. Fontos, hogy ezeket, a célközönség által használt kulcsszavakat megfelelően meghatározzuk, hiszen ezen állhat vagy bukhat, hogy a weboldal képes lesz-e organikusan eljutni a potenciális érdeklődőkhöz. Továbbá hatással lesz a hirdetésekre is, hisz a céloldalak minőségét befolyásolja annak tartalma, valamint a látogatók is hamar bizalmukat vesztik és kilépnek az oldalról, ha nem a keresett információval találkoznak.
A kulcsszókutatás az online marketing egyik leghatékonyabb eszköze.
Ha keresőbaráttá szeretnénk tenni egy weboldalt, azt minden esetben a kulcsszavak beazonosításával kell kezdeni, hiszen a honlapra kerülő egyedi tartalmat ezekre a kifejezésekre kell optimalizálni. Ha olyan kulcsszavakat választunk, amikre nem keresnek rá a célcsoport tagjai, akkor az organikus keresésekből nem érkeznek látogatók. A meta adatok, a termékek/szolgáltatások elnevezése, az URL-struktúra kialakítása, a szöveges tartalmak elkészítése, a külső/belső linkprofil, mind a kulcsszavak alapján épülnek fel.
Miből tevődik össze a kulcsszzókutatási munka?
Adatgyűjtés
A kulcsszókutatást általában adatgyűjtéssel kezdjük. Úgy gondoljuk, hogy nemcsak a WordPress weboldal készítés első lépéseként kell behatóan megismerkednünk egy céggel és annak tevékenységi körével, hanem a kulcsszókutatás és a keresőoptimalizálás esetén is, hiszen így tudjuk hatékonyan felmérni, hogy mely témák a legfontosabbak a vállalkozás számára.
Célközönség meghatározása
A cég megismerése után be tudjuk azonosítani a potenciális vásárlókat, ügyfeleket, valamint azt is, hogy mely keresőkifejezések segítségével igyekeznek megtalálni azokat a termékeket, szolgáltatásokat, melyekre szükségük van.
Kulcsszólista összeállítása
A kapott információk, valamint a célközönség keresési szokásainak vizsgálata alapján összeállítjuk a javasolt kulcsszólistát. Ilyenkor figyelembe vesszük a keresések volumenét, adott kulcsszó általánosságát, hogy az hol helyezkedik el az értékesítési tölcsérben, vagy épp csak az érdeklődés fázisát mutatja, valamint a célokat, mi szolgálja az értékesítést, mi a látogatottság növelését, és nem utolsó szempont a relevancia. Túl általános kifejezések esetében sok irreleváns keresés is történhet, ezekre sokszor nem javasolt fókuszálni, mert feleslegesen generál marketingköltségeket, hisz értéktelen látogatót eredményez.
Kulcsszavak egyeztetése
A kulcsszólistát minden esetben egyeztetjük ügyfelünkkel, meghallgatjuk az észrevételeiket és finom hangoljuk a listát. Pontosítjuk, hogy mi az ügyfelünk által preferált, esetleg csak a fő szolgáltatásokra, termékekre szeretne összpontosítani, vagy a teljes weboldal tartalmi kialakítására. Természetesen az utóbbi javasolt, mert a keresőrobotok sem egy céloldalt vizsgálnak, hanem a teljes honlapot feltérképezik és minősítik.
Kíváncsi, hogy az Ön weboldala milyen kulcsszóállománnyal rendelkezik? Szeretné egy kulcsszókutatás segítségével fejleszteni a tartalmait? Vegye fel velünk a kapcsolatot és segítünk meghatározni a kulcsszavakat!
Velünk komplexen, egy kézből mindent!
Komplex szolgáltatáspalettával állunk ügyfeleink rendelkezésére, hogy az online jelenlét menedzselését egy kézből, komplexen igénybe vehessék. Szívesen dolgozunk együtt más szolgáltatókkal, viszont tapasztalatunk szerint hatékonyabb a munka, ha házon belül megtalálható az összes kompetens szakember.WordPress weboldal készítés
Még csak ötletel? Mi minden szakmai támogatást megadunk, hogy elképzelt honlapja megvalósulhasson!
Céges weboldal készítés
Tucat weboldal helyett adja meg cége online jelenlétének is azt a minőséget, amit vállalkozása képvisel!
Kapcsolat
Szeretné egy tapasztalt, megbízható, rövid határidőkkel, mégis pontosan dolgozó csapatra bízni WordPress weboldalával kapcsolatos munkálatait? Esetleg kérdése vagy észrevétele van a honlapunk tartalmával, szolgáltatásainkkal kapcsolatban? Írjon nekünk, hogy felvehessék Önnel a kapcsolatot!
Szolgáltatásaink
Kövessen minket
Legfrisebb híreink
-
Egyedi fejlesztésű vagy WordPress oldal készítés?
Amikor egy új honlap készítésére kerül a sor, elkerülhetetlenül vetődik fel a kérdés, hogy vajon egyedi fejlesztésű vagy éppen WordPress-alapú
-
Keresőoptimalizált weboldal készítés szakértőktől
Ha céges weboldal készítéséről van szó, legelőször is a csillogó design és a megkapó reklámszlogenek juthatnak az ember eszébe. Ez
-
Mi a különbség a landing oldal és a weboldal között?
Minden landing oldal lehet weboldal, de nem minden weboldal landing oldal. Ha tisztában vagyunk vele, hogy melyiknek mi a célja,